În atenţia tuturor clienţilor Băncii TNR. Începând de azi, redacţia se va axa pe umor şi virale, activitatea de banking fiind preluată de Idea:Bank. Achiziţia Băncii TNR s-a petrecut în mod natural, pentru că cei de la Idea:Bank au luat ideile noastre de banking şi le-au făcut chiar mai bune.idea_bank_reveal_2.jpg

“Cu banii de pe tranzacţie mi-am deschis un depozit la Idea:Bank, unde am dobândă dublă în ultima lună. Indiferent de monedă! Acum vă scriu aceste rânduri din Thailanda, unde m-am mutat şi trăiesc din dobândă. Voi continua să scriu virale la TNR. Bankingul nu e de noi, rămânem pe umor”, spune Eftimie, fost Senior Internet Banking Manager la Banca TNR, în prezent comedian independent financiar.

Acesta îşi plăteşte facturile la casa din România tot prin internet bankingul de la Idea:Bank, din doar 3 clickuri, cu autorizare prin SMS, standard care la Banca TNR era doar un plan de viitor.

Potrivit analiştilor economici, vânzarea Băncii TNR către Idea:Bank va fi benefică pentru toată lumea: publicul TimesNewRoman va continua să zâmbească, pentru că redactorii vor avea timp mai mult să facă umor, iar bankingul va fi realizat de bancherii adevăraţi de la Idea:Bank.