10 prototipuri de Dacia care n-au ieşit niciodată pe poarta fabricii
• Dacia cu aruncător de flăcări – trebuia să fie lansată la Salonul Auto de la Mizil din 1978, dar a ars împreună cu toată fabrica în timpul testelor;
• Dacia cu cauciucuri cu blană – prototipul a fost abandonat pentru că muncitorii din fabrică tot furau blana;
• Dacia amfibie – a fost proiectată să intre în apă, dar nu şi să iasă, așa că zace și acum pe fundul unui lac;
• Dacia Delfinul, care în loc de parbriz avea un hublou – din cauza vizibilității precare, s-a izbit de zid înainte să iasă pe poarta fabricii și proiectul a fost abandonat;
• Dacia Origami, la care pentru economie s-a folosit hârtie în loc de tablă – a luat foc de la primul chiștoc aruncat în ea;
• Dacia Testarossa, o Dacie normală vopsită în roşu Ferrari – a făcut rugină până să iasă pe poarta fabricii, iar culoarea s-a decolorat de la soare;
• Dacia eco, realizată din lemn şi trasă de un cal – calul a fost furat și n-a avut cine s-o scoată pe poarta fabricii, așa că încă zace acolo;
• Dacia Lego, pe care trebuia să ți-o asamblezi singur acasă – s-a pierdut manualul cu instrucțiuni și nimeni nu a reușit s-o asambleze vreodată;
• Dacia Delta Integrale, prototip revoluţionar, cu clanţe la toate uşile – în toate testele vandalii au pus pastă de dinți pe clanță, așa că proiectul a fost abandonat;
• Dacia Elefant, model pentru femei, cu oglinzi supradimensionate – oglinzile erau mult prea mari ca să poată ieși pe poarta fabricii, așa că modelul zace și acum în interior.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.