Coca-Cola salvează industria ţiţeiului dublând cantitatea de petrol din reţetă
Grav afectată de pandemie este și industria petrolului unde mii de miliardari se văd acum nevoiți să trăiască de pe o zi pe alta și să vândă țițeiul la prețuri modice. În apărarea lor a sărit un alt gigant, producătorul de „băuturi” carbogazoase Coca-Cola, care a anunțat că va dubla cantitatea de petrol din rețeta popularului suc.
Astfel, consumatorii se vor putea bucura, din nou, de gustul original de Coca-Cola, cel care dispăruse la finalul anilor ’90 fiind înlocuit cu un lubrifiant sintetic. Dealtfel, puțină lume știe că numele de „Coca Cola Zero” vine de la cifra octanică a băuturii, de unde și campania publicitară interesantă din ultimele luni. Pentru a ajuta și mai mult economia, pe lângă petul de 2,5 litri în magazine vom găsi și barilul de Cola.
Pe lângă cola, și alte băuturi din gamă vor beneficia de mai mult petrol pentru un gust puternic și răcoritor. Astfel, pentru prima oară după războiul din Vietnam și criza petrolului din ’73, va reveni pe piața celebra Fanta Diesel, un suc dedicat persoanelor mai în vârstă și mai econoame.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.