• Din torpedou lipsea parandărătul convenit când au „câștigat” turcii licitația;

• Pensionarii se plâng că scaunele au aderenţă prea mare şi e greu să împingi pe cineva de pe ele;

firea-autobuzele-turcoaz.jpg • Când se urcă mulţi pasageri în ele, autobuzele încep să pută îngrozitor a transpirație;

• Sunt vopsite în interior într-o culoare care-i face aproape invizibili pe controlori;

• Cartea tehnică nu are instrucţiuni pentru tras motorina din rezervor;

• Pe post de claxon e o înregistrare cu Gabi Firea cântând muzică populară;

• Unele au defecţiuni grave. Trec pe roşu, nu opresc în staţie şi le arată semne obscene altor şoferi;

• Pentru uniformitate, autobuzele vechi vor fi date pe dinafară cu vopsea turcoaz, iar cele noi, pe dinăuntru cu jeg;

• Au garda la sol prea mică şi nu pot duce pelerinii din Voluntari la mormântul lui Arsenie Boca;

• Calitativ, autobuzele nu stau chiar așa rău cum s-a spus. Au fost refuzate de India, nu de Congo!

• Geamurile au un defect major de fabricaţie și prin ele se vede jegul din Bucureşti;

• Contactele sunt montate prost şi când apeşi pe buton se deschide uşa în alt autobuz;

• Firma Otokar susţine că autobuzele nu au fost construite, ci găsite;

• Unele autobuze vor circula pe traseele tramvaielor, pentru că pe afişaj încape o singură cifră;

• Banii pentru ele reprezintă doar un avans. La vară Primăria Bucureşti va trimite 300 de pensionari în Turcia, să devină ieniceri;

• Dacă validezi un bilet se aude o voce:  “Teşekkür ederim, Valide Sultan”.


We know both the art of matching people and the science of technology.

Staffing done right: +250 tech specialists and a 95% retention rate. See our current job openings!

Scris de TNR | Tuesday, 04.12.2018 16:47 Social

National Cinematografic