16 probleme descoperite la autobuzele noi din Bucureşti
• Din torpedou lipsea parandărătul convenit când au „câștigat” turcii licitația;
• Pensionarii se plâng că scaunele au aderenţă prea mare şi e greu să împingi pe cineva de pe ele;
• Când se urcă mulţi pasageri în ele, autobuzele încep să pută îngrozitor a transpirație;
• Sunt vopsite în interior într-o culoare care-i face aproape invizibili pe controlori;
• Cartea tehnică nu are instrucţiuni pentru tras motorina din rezervor;
• Pe post de claxon e o înregistrare cu Gabi Firea cântând muzică populară;
• Unele au defecţiuni grave. Trec pe roşu, nu opresc în staţie şi le arată semne obscene altor şoferi;
• Pentru uniformitate, autobuzele vechi vor fi date pe dinafară cu vopsea turcoaz, iar cele noi, pe dinăuntru cu jeg;
• Au garda la sol prea mică şi nu pot duce pelerinii din Voluntari la mormântul lui Arsenie Boca;
• Calitativ, autobuzele nu stau chiar așa rău cum s-a spus. Au fost refuzate de India, nu de Congo!
• Geamurile au un defect major de fabricaţie și prin ele se vede jegul din Bucureşti;
• Contactele sunt montate prost şi când apeşi pe buton se deschide uşa în alt autobuz;
• Firma Otokar susţine că autobuzele nu au fost construite, ci găsite;
• Unele autobuze vor circula pe traseele tramvaielor, pentru că pe afişaj încape o singură cifră;
• Banii pentru ele reprezintă doar un avans. La vară Primăria Bucureşti va trimite 300 de pensionari în Turcia, să devină ieniceri;
• Dacă validezi un bilet se aude o voce: “Teşekkür ederim, Valide Sultan”.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.