Austriecii de la RedBull schimbă sloganul în România: „RedBull îți dă muie”
Campanie inedită de marketing la compania austriacă de băuturi energizante RedBull. Pe rafturile din România, produsul își va schimba sloganul din ”RedBull îți dă aripi” în ”RedBull îți dă muie”, ca să ilustreze atitudinea Austriei față de țara noastră. Campania a început chiar pe 8 decembrie, ziua în care Austria a decis să le mai dea o muie românilor și să-i țină în afara spațiului Schengen.
”De fapt, acesta a fost sloganul nostru dintodeauna. RedBull ți-a dat mereu muie. Cum să-ți dea aripi? Nouă ce ne iese dacă le dăm românilor aripi? Așa, le dăm muie și avem și noi o satisfacție”, a declarat CEO-ul companiei RedBull, austriacul Adolf Hinkel.
Magazinele și supermarketurile românești au fost ușor surprinse de noul slogan, unele intenționând să scoată RedBull de pe rafturi, ca să nu fie expuși și copii la acest mesaj. Austriecii au avertizat însă că RedBull și sloganul trebuie să rămână acolo unde sunt: ”Copiii voștri trebuie să înțeleagă de mici că urmează să le dăm și lor muie, așa cum le-am dat și bunicilor și străbunicilor voștri”, a mai spus șeful RedBull.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.