După succesul cu Vodafone, caii de la Letea vor avea ocazia să joace într-o reclamă la salam
Clipul realizat pentru Vodafone marchează începutul unei cariere strălucite a cailor de la Letea în publicitate, afirmă cunoscutul hipster Jon Ivaşcu, impresarul animalelor. Astfel, caii ar fi primit deja o nouă ofertă pentru un spot publicitar, de data aceasta din partea unui cunoscut producător de mezeluri.
“Am fost contactat din partea unei companii specializate în salamul de Sibiu”, susţine Ivaşcu. “Mi-au spus că au văzut caii în reclama Vodafone şi că aceştia ar fi perfecţi pentru noua lor gamă de mezeluri. Probabil vor să-şi împrospăteze brandul, spuneau că au nevoie de ‘carne proaspătă’. Mai mult, ne-au promis un onorariu generos, caii ar urma să fie plătiţi la kilogram. Adică probabil la mia de afişări pe Youtube, dar ştiţi, noi în publicitate avem un limbaj al nostru.”
Potrivit lui Ivaşcu, producătorul plănuieşte deja câteva cadre cu caii de la Letea galopând liberi spre poarta de aprovizionare a fabricii. “E clar că au un scenarist foarte talentat, nici eu n-aş fi putut sugera mai bine senzaţia de libertate, de natură neîmblânzită”, a declarat acesta.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.