Ikea lansează SalvaMönt, serviciul pentru clienți rătăciți în magazin
Sutele de clienți care se pierd zilnic în magazinele Ikea au acum o rază de speranță! Ikea anunță că va crea câte un punct de salvare, numit SalvaMönt, prin care se va interveni pentru a-i ajuta pe românii rătăciți prin labirintul artificial în care sunt atrași. Cele mai multe cazuri survin în weekend și clienții intră în panică, începând să alerge disperați între corpuri de iluminat și organizarea casei.
Există și cazuri extreme, cu clienți care încearcă să iasă pe ferestrele garsonierei de 35 mp, amenajată cu sistemul Ivar, urcându-se pe etajere. Alții sunt găsiți de obicei încâlciți în perdelele sau cearceafurile cu care încearcă să evadeze de la etajul 1. Mulți ajung după miros în zona de restaurant, unde se hrănesc cu chifteluțe și beau sirop Lindigberry, ca să supraviețuiască.
Voluntarii de la SalvaMönt vor monta singuri tărgile de salvare, ambalate în pachete plate, apoi îi duc pe clienții rătăciți înapoi în zona de showroom, unde îi lasă să-și revină pe o canapea Hemnes, apoi îi ajută să se întoarcă la mașini. În general sunt prea zdruncinați ca să mai conducă și au nevoie să fie însoțiți acasă.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.