Lidl anunță săptămâna românească. Se va da o cinzeacă la intrare

Campanie inedită de marketing la Lidl. A început săptămâna românească și la intrarea în fiecare magazin a fost amplasat câte un butoiaș de rachiu, iar toți clienții care trec pragul îndrăgitului lanț de supermarketuri pot să ciocnească o cinzeacă, nu doar cu angajații, ci chiar și cu directorul.
Încă nu e clar dacă cinzeaca poate fi băută încă de la prima oră, dar ce știm sigur este că în toate magazinele au fost aduse și butoaie cu murături, pentru clienții care probabil au uitat să cumpere ceva important și revin de 4-5 ori în magazin, închinând, firește, un alt pahar de fiecare dată.
Lidl a anunțat că vor fi deschise case speciale pentru clienții care aleg să danseze o horă și să-și scaneze singuri produsele, dar atenție, sunt destinate doar clienților cu ie, ițari, suman și plătesc și cu cardul. Angajații vor fi și ei îmbrăcați tradițional, adică vor purta teneșii tricolori standard de la Lidl.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.