Cei de la IKEA ştiu foarte bine să se adapteze la specificul pieţei româneşti! Anul acesta, în loc să mai tipărească milioane de exemplare din costisitorul lor catalog, suedezii au ales o metodă de promovare mult mai simplă şi eficientă.

ikea_hotdog_usa.jpg
Dacă până acum erau obişnuiţi să găsească banalul catalog agăţat de clanţa uşii, românii s-au trezit în această dimineaţă cu un crenvurşt de 1 leu înfipt cu nonşalanţă în gaura cheii.

"În sfârşit, o abordare inteligentă!", spune Sven Kursson, şeful diviziei de mezeluri a celebrului producător de mobilă. "Când iese din casă şi vede acel hotdog zemos, proaspăt, protuberându-i din uşă ca o erecţie matinală, omul îşi aminteşte instant de ce va alege întotdeauna IKEA."

Potrivit unor surse din industrie, campania IKEA intitulată "Cine-a pus cârnat sub clanţă?" ar fi fost deja nominalizată la Pisica de Aur, Trofeul Pişcot şi alte prestigioase premii din domeniul publicităţii.

Nea Costel, drojdier:

“Până şi eu mă trezesc pe 26 mai ca să merg la vot! N-ai nicio scuză dacă stai acasă!”

Scris de Vasile | Saturday, 19.08.2017 10:24 Social

National Cinematografic