Marketing inteligent. O companie a lansat pungile de seminţe cu diplome de bac în ele, pe post de premii
În sfârșit cineva face o campanie de marketing cu cap, cu premii adevărate nu tot felul de produse electronice, mașini sau tricouri, lucruri de care un om normal nu are nevoie. Un producător român de semințe la pungă a lansat o campanie cu premii în care clienții ar putea găsi, în pungi, pe lângă telefoane mobile sau bani, diplome de bacalaureat în alb, ștampilate și autorizate de Ministerul Educației.
„Am pus în pungi 10 diplome de bacalaureat care vor ajunge peste tot în țară. Fericitul câștigător nu va trebui să facă nimic altceva decât să-și completeze numele și să se ducă să se înscrie la facultate. Media de la Bac trecută pe foaie este una decentă, 8,67, să nu bată la ochi”, a declarat Hannibal Miroiu, marketing manager la Semințe&Loathing in Las Vegas, firma care a lansat campania.
Promoția a fost posibilă și pentru că producătorul se adresează unei piețe de profesioniști ai spartului de semințe, vândând doar pungi de 2 și 5 kilograme, în care încape o ditai diploma. Cei care nu au câștigat pot trimite codul de pe pungă la un număr de telefon și sunt înregistrați automat într-o tombolă în care pot câștiga o diplomă de absolvent de jurnalism sau de științe politice, la alegere.
Susține și tu proiectul TNR cumpărând Almanahul Times New Roman – 156 de pagini, texte exclusive, pe care n-o să le găsești pe site! Îl poți cumpăra de pe eMAG, din librăriile Cărturești și Humanitas sau din rețeaua Inmedio.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.