Mega Image devine Ciumega Image după ce șobolanii au adus ciuma în magazine
La nici câteva zile de la apariţia celebrei poze cu şobolanii mâncând un covrig, lanţul Mega Image anunţă schimbări majore în strategia sa de branding.
„Despre şobolani ştim că au adus, în Evul Mediu, ciuma în întreaga Europă, iar atitudinea noastră trebuie să fie incluzivă şi respectuoasă faţă de acest patrimoniu cultural intangibil”, a declarat CEO-ul Mega Image, Jean Pierre Ratatouille.
„Indiferent dacă şobolanii noştri au sau nu ciumă, trebuie să-i facem să se simtă bine primiţi, de aceea am decis să ne numim de acum încolo Ciumega Image.”
Magazinele mai mici, în regim de franciză, vor fi cunoscute drept Şob’n’Go, adaugă oficialul Ciumega Image.
„Nu sună rău deloc ‘Vrei ceva de la Ciumega?’. Aş putea să mă obişnuiesc cu asta”, spune Vlăduţ zis Şobo, client.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.