Pentru că „România” e un brand compromis, în următorul secol ne vom numi Japolveţia
Guvernul României a contractat una din cele mai puternice firme de rebranding din lume, Interbrand, pentru a schimba numele țării și al tuturor derivatelor, întrucât în ultima sută de ani termenii de „român” și „România” au conotații preponderent negative.
În urma unei analize exhaustive s-a stabilit că cel mai bun nume pentru viitoarea noastră țară ar putea fi Japolveția iar locuitorii, japolvețieni. Diverse variante vor fi aplicate pentru diferitele regiuni ale țării. Astfel, bucureștenii vor fi numiți clujeni, clujenii unguri, moldovenii niponi, bănățeni valoni, vrâncenii vrancezi iar oltenii nu vor mai fi numiți deloc, urmând a șterge orice urmă că aceștia au existat.
Țara va fi reîmpărțită, județele urmând a fi denumite cantoane iar Bucureștiul va avea 6 arondismente. Casa poporului va fi redenumită Orașul Interzis, Catedrala Neamului se va numi Notre Neam iar drumurile comunale vor fi numite autostrăzi, ca să nu se mai plângă lumea că nu sunt autostrăzi în România. Portul popular va fi costumul de ginerică și fiecare adult va primi de la stat o hârtie de 500 de euro s-o aibă în buzunar să nu mai pută a sărac.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.