Pentru limitaţi, ediţii limitate
DERO, primul detergent în Ediţie Limitată. Sînt unele idei de marketing pe care cei din Vest nu le-au pus în practică nu pentru că nu le-au dat prin cap, ci pentru că sînt tîmpite. O chestie care nu s-a mai făcut nu e neapărat bună. Din contră. Acesta e şi motivul pentru care tot ce e 100% românesc de calitate este 100% „împrumutat”.
Ediţiile Limitate se fac de obicei la produsele de lux. Nu am văzut pînă acum o reclamă de genul: „Zewa, doar 100 de suluri”. Sînt însă pe lumea asta şi mizerii care ar merita Ediţii Limitate: Click, Cancan, Libertatea.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.