Premieră! Din cauza aglomerației, într-un hotel din Mamaia sunt mai mulți clienți decât gândaci
Hotelurile din Mamaia fac față cu greu valurilor de clienți care au ales să-și petreacă concediile în îndrăgita stațiune constănțeană, iar invazia acestora a dus la situații nemaiîntâlnite până acum. Într-un hotel sunt atât de mulți clienți, încât aceștia au ajuns să fie mai numeroși decât gândacii.
„Este o situație unică, raportul în weekend a fost de doi oameni la gândac, ceea ce este inuman. Chiar dacă le spunem la telefon că toate camerele sunt ocupate, ei vin oricum, ne trezim cu ei la recepție, țipând să îi acomodăm cumva, că au bătut atâta drum. Practic, nu avem de ales, trebuie să o rezolvăm în liniște, ca să nu trezim gândacii. Așa că îi punem câte 13-14 într-o cameră, mai departe se descurcă”, spune Decebal Popescu, patron de hotel în Mamaia.
În ciuda banilor câștigați de pe urma clientelei bogate, acesta se declară nemulțumit de aglomerația creată. „Chiar dacă scopul unui hotel este să producă profit, eu sincer prefer să cazez gândaci. Sunt liniștiți, nu ascultă manele, nu fac glume de prost gust, ies din crăpături foarte rar, să mănânce. Așa bun simț mai rar”, a mai adăugat Decebal Popescu.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.