Publicitatea, încotro? Statuia lui Decebal are o țigară electronică în gură
Derapaj periculos al industriei de publicitate, care s-a folosit de un simbol național pentru a promova o marcă de țigări electronice. Concret, turiștii care treceau în această dimineață pe Clisură au remarcat că statuia imensă a lui Decebal de pe malul Dunării are un IQOS în gură. Contactați de redacția noastră, cei de la agenția Cublicis au recunoscut că e vorba de o campanie publicitară.
”E doar prima fază. Urmează ca Decebal să înceapă să și pufăie, de săptămâna viitoare, când vom instala o mașină de abur într-unul din ochii statuii. Nu vă faceți griji, vom acoperi cu un petec. Decebal va arăta foarte cool, ca un pirat dacic”, explică Robert Acrișor, copywriterul care a gândit campania.
Autorii campaniei susțin că nimeni nu a dovedit dacă Decebal fuma sau nu, dar faptul că a murit atât de tânăr sugerează că avea probleme cardiace. ”Arderea este problema”, spun cei din agenție. Vrem ca Decebal să fie un exemplu pentru români. Ne interesează sănătatea lor. Asta deși oamenii care au văzut abominația declară că au murit de două ori când au văzut statuia cu țigară.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Comentarii 1 comentariu
Joburi Disponibile
care oki, stangu sau dreptu?
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.