Surpriză! “Scandalul cărnii expirate” a fost doar o campanie a Bisericii de promovare a postului
Putem răsufla uşuraţi: nu am consumat carne veche de un an! Astfel susţin reprezentanţii Bisericii, care au recunoscut recent că întregul scandal al cărnii alterate a fost o campanie publicitară menită să le amintească românilor beneficiile postului.
“După ‘să fie lumină’, primele cuvinte ale Domnului au fost ‘să fie awareness’, şi exact asta am reuşit noi să generăm în ultimele săptămâni, amintindu-le oamenilor la câte riscuri se expun când nu respectă postul”, a declarat Decebal Popescu, liderul departamentului de PR al Patriarhiei. “Evident că nu era nimic în neregulă cu carnea, doar am schimbat data expirării ca să pară că e veche de o mie de ani. Dar dacă chiar era stricată? Românii care ţin post n-au astfel de griji.”
Şi mai surprinşi au fost consumatorii internaţi în spital după ce au mâncat aşa-zisa carne alterată. “Nu mi-a venit să cred! Mi-au explicat că diareea mea fusese provocată intenţionat, că ar trebui să-mi fie învăţătură de minte – să ţin toate posturile de acum încolo – şi că sunt la camera ascunsă! A fost atât de amuzant”, a exclamat unul dintre pacienţi.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.