Bună seara, România, bună seara Bucureşti! ProTV aniversează 19 ani de reclame şi 1 an de emisiuni
ProTV a întrerupt azi difuzarea normală de publicitate pentru a transmite un scurt promo intern. Azi, Pro-ul aniversează 19 ani de când difuzează publicitate aproape încontinuu, dar şi 1 an de emisiuni, din care 30% au fost reluări cu ”Singur Acasă” sau filme cu Steven Seagal.
Studiile interne făcute de oamenii de la Pro arată că un om care se uită la 6 ore de reclame pe ProTV are un IQ mult mai ridicat, fiind capabil chiar să rezolve problemele lui Busu de la matinal. Telespectatorii ProTV sunt şi mai sănătoşi, pentru că ei merg la toaletă mult mai des, avantajaţi de calupurile interminabile de publicitate. În schimb, cei care se uită la alte posturi, la meciuri de fotbal, de exemplu, se duc la toaletă o dată la 45 de minute în cel mai bun caz.
“E trist că trăim într-o societate care încă se uită la documentare, ştiri, sau muzică, în loc să se uite doar la publicitate pe postul nostru. Românii încă n-au înţeles puterea de a avea telecomanda. Va mai trece mult timp până când mintea lor va începe să funcţioneze corect. Mai multe detalii, după publicitate”, a declarat Andreea Esca, de la ProTV.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.