Ca să-i știe lumea, noii chefi la cuțite vor începe să livreze pentru Glovo
Noile ”vedete” ale emisiunii Chefi la Cuțite se bucură de o notorietate nulă, așa că producătorii emisiunii au decis o abordare de tip ”guerilla marketing”. Cei patru chefi vor începe să livreze mâncare la domiciliu, împreună cu o cunoscută firmă de livrări. La destinație, ei vor încerca, pe lângă obținerea bacșișului aferent, și să intre în conversații cu cetățenii, ca să le spună așa, ca un fapt divers, că ei sunt vedete la o emisiune despre gătit.
”Ideal ar fi să fie poftiți la masă de cei cărora le livrează mâncarea și să facă niște observații despre cum a fost preparată. Asta îi va face pe cetățenii aceia să-și dorească să vadă și alte asemenea păreri ale chefilor și deci să se uite la emisiune”, spune producătorul Eduard Fulgdenea.
Dacă strategia funcționează, Chefi la Cuțite va deveni o companie de livrări la domiciliu, iar concurenții vor fi puși să gătească ce comandă lumea, însă mâncarea va porni spre client doar după ce Chefii spun că e ok. ”Totuși, nu e normal ca noi să facem toată treaba și ei să încaseze bacșișul, pentru că acolo sunt banii, nu în salarii, asta vă poate spune orice srilankez din București”, explică unul din concurenți.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.