Evenimentul Zilei îşi încetează apariţia pe hârtie igienică
La mai bine de 30 de ani de la înființare, una din cele mai populare hârtii de șters la cur din România, cotidianul Evenimentul Zilei, își încetează apariția. Fondat pe vremea lui Iliescu de către Ion Cristoiu, popularul brand a cunoscut o amploare deosebită în anii ’90 când istoricii media spun că vindea chiar și 700.000 de suluri pe zi.
Achiziționarea companiei de către trustul elvețian Ringier a însemnat o nouă etapă în dezvoltarea conceptului. Introducerea de tehnologii și ziariști noi a dat posibilitatea lansării pe piață a mai multor variante, cu trei straturi, cu arome de piersică, cireșe sau iacobinism care au fost foarte apeciate de public.
După retragerea temporară a grupului de pe piața noastră, Evenimentul Zilei a încercat să se reinventeze, revenind la un format retro, atât de popular în zilele noastre. Cotidianul conținea pe prima pagină nu doar fața lui Ion Cristoiu ci și începutul unui editorial scris de acesta, ce asigura o ștergere la cur viguroasă, cu simț de răspundere, cum se făceau doar în anii sălbatici ai tranziției post-decembriste.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.