Îşi face McDonald’s trust de presă? Anul trecut au angajat 4000 de absolvenţi de Jurnalism
Cunoscută până acum doar pentru sandvişuri, compania McDonald’s se pregăteşte să se convertească într-un influent trust de presă! Cel puţin aşa spun analiştii economici, care au observat că lanţul de fast-food a angajat doar în 2017 peste 4000 de absolvenţi de Jurnalism.
„4000 de jurnalişti înseamnă mai mult decât angajează în prezent toate televiziunile comerciale la un loc. Deşi n-au dezvăluit încă nimic, e clar că americanii de la McDonald’s se pregătesc să ia cu asalt domeniul media”, spune Ştefan Lizeanu, expert. „Putem presupune că va fi tot tacâmul: TV, radio, un cotidian, o revistă glossy şi chiar şi un site de umor.”
„Pe lângă crema presei româneşti, au fost angajaţi la Mac şi zeci de filosofi, sociologi sau absolvenţi de Ştiinţe Politice – o întreagă Academie care va fi patronată din umbră de misteriosul Ronald McDonald. Va fi aceasta o rază de lumină în peisajul sumbru al vieţii intelectuale româneşti? Într-o bună zi vom afla.”
Absolvenţii de Jurnalism chestionaţi în legătură cu activitatea lor din cadrul McDonald’s au fost deosebit de evazivi, răspunzând scurt: „Cola, Fanta, Sprite?”.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.