Noul logo IKEA, format din două chiftele şi un hotdog, a intrat în vizorul CNA
În ședința de astăzi a CNA s-au luat în discuție mai multe reclame ce apar la televizor în care este prezent noul logo IKEA. Campania, „Vino să mănânci la IKEA, poate cumperi și-un scaun” a fost una virală ce a umplut spațiul media, dar a fost și o ocazie foarte bună pentru prezentarea noului logo al companiei.
„E ceva în acest logo care mă deranjează profund”, a răbufnit Radu Herjeu, membru al CNA. „Nu pot să spun exact ce e, dar n-aș vrea să văd asta când mă gândesc la mâncare. Aș mânca și eu niște chfitele de la IKEA dar nu așa”, spune acesta. Consiliul a luat în discuție interzicerea reclamelor ceea ce a dus la o nouă controversă.
„În momentul de față CNA interzice un brand la TV, asta nu se poate face. Nu e ca și cum am fi pus o swastică acolo, sunt niște chiftele și un hotdog, care-i problema?”, a declarat un reprezentant al companiei. Ambasada Suediei a reacționat publicând pe contul de Facebook noul logo al IKEA și semnul interzis lângă el și ne-a dojenit.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.