Peste un an de la ultima reclama genială, aia cu piticul și Turnul Chindiei
An de an este tot mai rău în România, lucrurile sunt din ce în ce mai neplăcute, mai urâte, mai lipsite de frumos și creativitate. Iată, a trecut mai bine de un an de zile de la ultima reclamă cu adevărat genială, aia cu piticul care sare în p***a goală de pe Turnul Chindiei și cade într-o găleată la KFC. Pentru că erau reduceri la ceva la KFC Germania.
„Reclama este una excelentă în sine. Serios, de câte ori vede omul un pitic la televizor, piticii sunt rari, apar odată la o decadă, în urmă cu 10 ani era piticul ăla din Austin Powers, Mini Me, decada aceasta este piticul din Game of Thrones. Apariția unui al doilea pitic în media este un fapt rar, e ca și cum s-ar naște un vițel cu două capete. Iar apariția unui pitic în p***a goală care sare de pe Turnul Chindiei este un eveniment extrem de rar”, explică publicitarul Decebal Tocilescu.
Acesta spune că orașele care au turnuri de pe vremea lui Țepeș de pe care sar din când în când pitici în p***a goală se pot număra pe degetele la o mână în toată lumea. „Se mai vorbește de un oraș din Siria, dar nu avem suficiente dovezi arheolgice, și mai e un mic oraș din China, unde acest lucru se întâmplă frecvent. Dar, în Europa, doar la noi poți găsi așa ceva”, precizează Tocilescu. Acesta recomandă autorităților locale să facă demersurile pentru introducerea acestui eveniment publicitar în patrimoniul UNESCO și să nu se rezume la „circ ieftin și politicianisme de doi lei”.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.