Primul call-center pentru corporatişti: “Pentru limba romgleză, apăsaţi tastele 1 şi 2 simultan”
După ce a primit nenumărate solicitări în acest sens, o companie de telefonie vine în sprijinul corporatiştilor! Începând de mâine, aceştia pot beneficia de asistenţă tehnică în limba lor maternă, romgleza. Astfel, cunoscutul mesaj de întâmpinare a fost suplimentat cu indicaţia “Pentru limba romgleză, apăsaţi tastele 1 şi 2 simultan”.
Operatorii special antrenaţi pentru a răspunde solicitărilor în romgleză, majoritatea şi ei corporatişti, spun că a fost foarte uşor să înveţe terminologia specifică: “În loc de ‘Bună ziua, ce problemă aveţi?’ trebuie să spunem ‘Bună ziua, faceţi-mi vă rog un briefing în legătură cu issues-urile dumneavoastră’. După ce rezolvăm situaţia, ne luăm la revedere şi le reamintim clienţilor că feedback-ul userilor e un veritabil boost pentru team spirit-ul nostru”, a explicat un angajat.
Dacă măsura se bucură de succes, aceeaşi companie susţine că ar putea introduce o linie de asistenţă în limbă de lemn, destinată politicienilor. “Aceasta nu va rezolva problemele nimănui, ci le va tărăgăna ani de zile, până când cuţitul ajunge la os”.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.