Sânziana Negru a bătut palma cu o firmă de tomberoane pentru încă 10 clipuri virale
După scandalul de la Electric Castle, când a aruncat la gunoi o pungă întreagă de produse Lidl, Sânziana Negru arată că are, totuşi, stofă de influencer veritabil!
Diva cunoscută pentru [nu am reuşit să aflăm de ce e cunoscută Sânziana Negru – n.r.] a anunţat că tocmai a bătut palma cu un mare producător de tomberoane, compania germano-franceză SULO, pentru o serie de 10 clipuri virale filmate la diferite festivaluri din ţară.
„Voi arunca la gunoi de toate, de la sacoşe pline cu hotdogi şi pui rotisaţi până la o cină romantică luxoasă cu caviar şi şampanie, cu tot cu faţă de masă şi lumânări”, a explicat influenceriţa.
„Asta ca să arăt cât sunt de etanşe, rezistente şi ignifuge tomberoanele SULO, marca mea preferată de tomberoane şi pubele. Zero zemuri, zero mirosuri, cu opţiunea unei încuietori anti-săraci!”, a adăugat vedeta.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.