Un aprozar s-a rebranduit în „sex shop bio“ şi vinde de 3 ori mai mulţi castraveţi
Se dovedește încă o dată că o simplă rebranduire poate face miracole. Cel mai recent exemplu îl oferă un patron de aprozar care, nemulțumit de vânzări, a decis să-i schimbe denumirea. Astfel, aprozarul a devenit sex shop bio, iar vânzările au crescut spectaculos.
„Marfa e aceeași, prețurile sunt mult mai mari, dar eu vând de trei ori mai mulți castraveți decât înainte“, exultă patronul fostului aprozar. „Și nu vând bine doar castraveți, ci și morcovi sau dovlecei. Iar acum am adăugat în ofertă și pepeni lunguieţi pentru curajoşi, funii de usturoi pentru BDSM, dar și bame şi praz pentru perverşii săraci.“
Bineînțeles, există și schimbări pe care a fost nevoit să le facă proprietarul sex shop-ului bio. „Dacă înainte lumea mă întreba dacă sunt proaspeți castraveții, acum tot ce-i interesează e să fie tari. Cu cât sunt castraveții mai tari, cu atât se vând mai bine. Că sunt copți sau nu nu mai interesează pe nimeni. Așa că pregătesc marfa cu totul altfel decât înainte“, a povestit acesta.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.