După “Bucharest, not Budapest”, ciocolata Rom pune capăt altei confuzii! Se va numi ciocolata Ţigan
Cunoscută pentru lipsa de scrupule cu care apelează la cele mai adânc înrădăcinate sentimente tribaliste ale românilor ca să vândă o ciocolată, compania britanică Cadbury dă lovitura din nou! După ce a convins zeci de oameni că Bucureştiul nu este Budapesta, producătorul de dulciuri promite să pună capăt încă unei confuzii frecvente care îi supără pe românii mândri. Astfel, din toamnă, ciocolata Rom se va numi ciocolata Ţigan.
“I-am lămurit pe străini că românii sunt deştepţi şi că Budapesta nu e capitala României, ci a Bulgariei”, declară Robert Acrişor, xenofob din domeniul publicităţii. “Acum trebuie să clarificăm încă o chestie: că numele ‘Rom’ al ciocolatei noastre nu are nicio legătură cu România, ci vine de undeva din India. Ca şi numele ‘Rrom’ pentru varianta cu biscuiţi. De aceea, în lunile viitoare, toţi copiii vor putea savura un baton Ţigan.”
“Gustul autentic va rămâne neschimbat”, a adăugat Acrişor. “De aceea, dacă anumite cercuri ‘politically correct’ se vor plânge că termenul de Ţigan e dur şi jignitor, le vom aminti cu respect că nici ciocolata noastră nu este tocmai cea mai rafinată.”
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.