În timpul dezbaterii de ieri seară au adormit în total 1,74 milioane de români
„Dezbaterea” prezidențială de ieri seara a fost una din cele mai performante din istoria de 30 de ani a democrației românești. Datele de audiență adunate de Kantar Media arată că peste 1,74 milioane de români au fost băgați la somn în timpul emisiunii transmisă de mai multe televiziuni și chiar și de Facebook.
Minutul de aur a fost la 19.27 când viteza de adormire a fost 13.000 de români pe secundă. Cei care au cumpărat publicitate în timpul dezbaterii electorale de ieri seară au fost cei mai câștigați, că telespectatorii s-au trezit când au auzit reclame, să închidă televizorul sau să schimbe canalul.
Ca de obicei ProTV a trișat și a difuzat după un timp meciul naționalei de tineret. Asta înseamnă că până și cei care se uită la „Las Fierbinți” sau alte seriale la fel de inteligente nu au supraviețuit întrebărilor puse de jurnaliștii pe care președintele i-a selectat să-l mângâie pe ceafa lui de sas serios.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.