Ministerul Comunicaţiilor va cheltui 100 milioane de euro pentru a implementa noul logo Google
Adie vântul schimbării şi în România! Implementarea noului logo Google pe tot întinsul ţării va costa doar 100 milioane de euro, spun reprezentanţii Ministerului Comunicaţiilor, în urma unui studiu de fezabilitate care a costat doar 2 milioane de euro.
“100 de milioane de euro e o nimica toată, gândiţi-vă că noul logo Google va apărea pe ecranele tuturor românilor! Ţara noastră trebuie să cumpere, practic, cam patruzeci de milioane de licenţe pentru noul logo Google, să plătească o firmă pentru a da jos vechiul logo Google, să notifice utilizatorii prin intermediul Poştei Române…”, a declarat purtătorul de cuvânt al ministerului, Robert Acrişor.
“Toate aceste sarcini au fost atribuite, în mod perfect transparent, unei firme a lui Sebastian Ghiţă, în urma unei licitaţii care a costat doar 3 milioane de euro, organizată de o firmă a lui Dorin Cocoş. Nu văd nimic în neregulă aici”, spune un expert anticorupţie care a costat doar 4 milioane de euro.
Dacă lucrurile se desfăşoară conform programului, până în primăvara anului 2024 câteva cartiere din Bucureşti se vor putea bucura deja de noul logo Google, asigură reprezentanţii Guvernului.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.