Finala Roland Garros a fost atât de profitabilă pentru Pro TV încât va fi dată de Crăciun în loc de “Singur acasă”
N-o fi ajuns Simona numărul unu mondial, dar cu siguranţă a fost numărul unu la audienţă, iar capii televiziunilor îşi freacă palmele! Potrivit unor surse, cei de la Pro TV au fost atât de încântaţi de ratingul obţinut de finala de la Roland Garros încât intenţionează s-o difuzeze în reluare, de Sărbători, exact ca pe îndrăgitul “Singur acasă”.
“La ora respectivă, 30% dintre românii care se uitau la televizor – practic, toţi românii care nu erau pe Antena 3 sau morţi în faţa micului ecran – se uitau la meciul Simonei Halep”, a declarat Florin Sandu, director de programe. “Ştiţi cât încasăm pentru o reclamă care ajunge la atâţia oameni? Şapte milioane de euro! Ba nu, miliarde! Putem trimite o rachetă pe Lună de banii ăia.”
“Imediat ce împlinim 30 de ani de ‘Singur acasă’, îl scoatem pe Macaulay la pensie şi punem caseta cu Simona Halep. Aşa ne-am asigurat audienţa de Sărbători încă vreo juma’ de secol”, jubilează angajaţii Pro TV.
Susține și tu proiectul TNR cumpărând Almanahul Times New Roman – 156 de pagini, texte exclusive, pe care n-o să le găsești pe site! Îl poți cumpăra de pe eMAG, din librăriile Cărturești și Humanitas sau din rețeaua Inmedio.
Abonează-te și la canalul nostru de WhatsApp, ca să-ți bombardezi prietenii cu postările noastre și acolo.
Joburi Disponibile
Comentarii 0 comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.